Ze konden enerzijds de invulling van de het park duidelijk maken via een maquette. Vervolgens
legden we de kinderen nog enkele dilemma’s voor tijdens een spel Ren je rot.
Scholen
Drie scholen namen deel met één of meerdere klassen:
- Afrit Zuid (4de leerjaar: 16 leerlingen, 9 en 10-jarigen)
- Sint-Lievenscollege (4de leerjaar: 20 leerlingen, 9 en 10-jarigen)
- Da Vinci (9 leerlingen van 11 – 12 jaar, 10 leerlingen van 8 – 9 jaar)
Resultaten
- Avontuurlijk (deathride, racebaan, hoogteparcours)
- Water is belangrijk, zowel om mee te spelen als om naar te kijken. Vooral mist (zie foto) kon op veel bijval rekenen.
- Trampolines zijn heel populair.
- Sport is belangrijk (meerdere voetbalvelden, basket, loopparcours, fietsparcours, skate)
- Voldoende banken en tribunes om op te zitten voorzien
- Een vlakke vloer om op te skaten en fietsen valt in de smaak
- Kinderen verkiezen natuurlijke elementen, bijvoorbeeld een doolhof in het groen.